czwartek, 15 września 2011

Seria butelkowa

Witam!
Na wstępie parę spraw organizacyjnych. Przede wszystkim jutro i pojutrze odbywa się kiermasz "Herbaciane inspirację" - o którym pisałam już wcześniej. Wszystkich jeszcze raz chciałabym serdecznie na niego zaprosić, poniżej podaje link z przypomnieniem co, gdzie i jak:
http://pracowniaartlivre.blogspot.com/2011/09/herbaciane-inspiracje.html

W związku z tą imprezą mam masę pracy i dlatego milczę, a milczeć będę jeszcze bardziej, bo już w niedziele wyjeżdżam w delegację na Pomorze i wracam dopiero w piątek 23 września. Jak mniemam nie będę miała dostępu do komputera dlatego też zawczasu uprzedzam o swej nieobecności, co by sobie nikt nie myślał, że blog zamarł :)

Ponadto zaraz po powrocie biorę udział w kiermaszu z okazji urodzin Placu Wilsona (24 wrzesień) - na tą imprezę też serdecznie zapraszam, a więcej szczegółów w linku poniżej:
http://urodzinyplacuwilsona.pl

Z obydwu imprez zapewne zdam relację na łamach tegoż bloga.


A póki co kilka wyrobów z serii tzw. butelkowej.


Butelka na oliwę została wykonana decoupagem serwetkowym, podobnie jak butelka na wino:




Ostatnia, do której mam szczególny sentyment, jest butelką na cokolwiek :) Jest to mój pierwszy wyrób tego typu, rozpoczynający przygodę ze zdobieniem przedmiotów.


Tymczasem mam nadzieję do zobaczenia w Podkowie Leśnej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz