wtorek, 18 lutego 2014

Szafeczka z wiejskiej kuchni

Od dawna już planowałam zająć się renowacją i zdobieniem mebli, ale z wielu przyczyn było to praktycznie niemożliwe. Przede wszystkim brak odpowiedniego lokum był przyczyną ciągłego odkładania tej działalności na później. Ale w grudniu zeszłego roku (2013) zostałam szczęśliwym posiadaczem domu (a właściwie dwóch domów) w którym obecnie mieszkam i pracuje nad swoimi wyrobami. Ta zmiana życiowa dała mi możliwość gromadzenia ciekawych mebli, bądź ich elementów oraz pracy nad nimi. Tuż przed przeprowadzką przygarnęłam kilka mebli od znajomej, która sprzedawała dom, a wśród nich znajdowała się też mała, kuchenna szafeczka rodem wyciągnięta z jakiejś głębokiej wsi. Jest urocza (w moim mniemamiu:)), ale wymaga dużo pracy, co pozwoli ją przywrócić do świetności. Prace nad nią rozpoczęłam, ale trudno określić ile jeszcze potrwają. Efekty i półefekty niebawem zaprezentuję. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz